نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
«محمد خوانساری» با انتشار پُستی در یک شبکه اجتماعی ایرانی نوشت: زائران اربعین امسال با ابزارهای فناورانه دسترسی بهتری به خدمات داشتند و یکی از آنها خدمات بر بستر پیامرسانهای ایرانی بود. به گونهای که در یک ماه گذشته از کشور عراق نزدیکبه ۷۴۰ هزار نفر از پیامرسان «بله» و حدود یک میلیون و ۳۰۰ […]
«محمد خوانساری» با انتشار پُستی در یک شبکه اجتماعی ایرانی نوشت: زائران اربعین امسال با ابزارهای فناورانه دسترسی بهتری به خدمات داشتند و یکی از آنها خدمات بر بستر پیامرسانهای ایرانی بود. به گونهای که در یک ماه گذشته از کشور عراق نزدیکبه ۷۴۰ هزار نفر از پیامرسان «بله» و حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از پیامرسان «روبیکا» استفاده کردند.
وی افزود: تماسهای صوتی و تصویری روزانه این پیامرسانها افزایش حدود سه برابری داشته و در «روبیکا» از چهار میلیون به بیش از ۹ میلیون رسیده است. این عدد در «بله» از حدود ۶۰۰ هزار تماس روزانه به بیش از ۲ میلیون افزایش یافت و در «سروش پلاس» به ۸۰۰ هزار پیام روزانه رسید.
خوانساری ادامهداد: بیش از ۴۹۰ هزار نفر نیز ارز اربعین خود را از طریق «بله» دریافت کردهاند. پیامرسانهای «آی گپ» و «گپ» هم در خدمترسانی به زائران فعال بودند و تماس کاربران خودشان را روزانه منتقل کردند.
رئیس سازمان فناوری ابراز امیدواری کرد: با افزایش کیفیت و تنوع خدمات بر بستر پیامرسانهای ایرانی، شاهد توسعه کاربری آنها در آینده نه چندان دور باشیم./ایرنا
این مطلب بدون برچسب می باشد.