کد خبر : 13910
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1398 - 15:56

سایت جدید تلفن همراه در منطقه سیل زده سیروان راه اندازی شد

سایت جدید تلفن همراه در منطقه سیل زده سیروان راه اندازی شد

عباس بیرامی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در جریان سیل اخیر خسارت فراوانی به زیرساخت های ایلام وارد شد که در نتیجه آن خطوط تلفن همراه و سایر خطوط ارتباطی استان قطع شد. وی با اشاره به بازسازی تمامی مسیرها فیبر نوری به سمت شهرستان های مناطق سیل زده و

عباس بیرامی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در جریان سیل اخیر خسارت فراوانی به زیرساخت های ایلام وارد شد که در نتیجه آن خطوط تلفن همراه و سایر خطوط ارتباطی استان قطع شد.
وی با اشاره به بازسازی تمامی مسیرها فیبر نوری به سمت شهرستان های مناطق سیل زده و استان های همجوار یادآور شد: اقدامات لازم برای ایمن سازی کامل شبکه های فیبر نوری پس از بازسازی کامل راه های استان اندیشیده شده است.
مدیرکل فناوری ارتباطلات و فناوری ایلام تاکید کرد: با مساعدت این وزارت سایت تلفن همراه به منظور پوشش مناطق سیل زده در منطقه چم روته عرب رودبار از توابع شهرستان سیروان راه اندازی شد.
بیرامی اضافه کرد: هماهنگی و انسجام موجود درحوزه ارتباطات استان موجب پایداری شبکه،رضایت عمومی مردم و ارتقاء شاخصهای ارتباطی استان در سطح کشور شده است.
در پی بارش باران شدید و جاری شدن سیلاب اخیر سه خط فیبرنوری ایلام در مسیر استان های خوزستان، کرمانشاه و لرستان به دلیل رانش زمین و وقوع سیل قطع شد که با تلاش مسئولان استانی این مشکل بعد از ساعاتی برطرف شد.
بیشترین خسارت ها ناشی از سیل اخیر در استان ایلام در مناطق ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.
منطقه عرب رودبار شهرستان سیروان در محدوده سد بزرگ سیمره قرار گرفته است، با توجه به امکان بالا آمدن تراز آب سد سیمره و احتمال آبگرفتگی کامل روستای چم شیر، دستور تخلیه این روستا از طرف استاندار ایلام صادر شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.