انبار ۱۳۰ تنی برنج تقلبی یک فروشگاه زنجیره ای کشف شد

سردار علی ذوالقدری افزود: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت توانستند یکی از فروشگاه های زنجیره ای در محدوده غرب تهران که اقدام به فروش برنج نامرغوب و تقلبی به شهروندان می کرد را با هماهنگی مرجع قضایی و همراه با مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و اتحادیه بنکداران تهران شناسایی کنند. وی ادامه […]

سردار علی ذوالقدری افزود: ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت توانستند یکی از فروشگاه های زنجیره ای در محدوده غرب تهران که اقدام به فروش برنج نامرغوب و تقلبی به شهروندان می کرد را با هماهنگی مرجع قضایی و همراه با مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی و اتحادیه بنکداران تهران شناسایی کنند.

وی ادامه داد: تقلبی بودن این برنج توسط کارشناسان سازمان تعزیرات حکومتی محرز شد.

این فرمانده پلیس گفت: در ادامه مالکان برنج های نامرغوب بازداشت و در تحقیقات انجام شده مشخص شد که در انبار مرکزی در محدوده شهرآفتاب تهران که مربوط به همین فروشگاه زنجیره ای است مقادیر بیشتری برنج های تقلبی وجود دارد که بلافاصله ماموران به محل اعزام و مشخص شد دست اندرکاران این فروشگاه حدود ۱۳۰ هزار کیلوگرم برنج را که روی کیسه آن عنوان برنج ایرانی درج شده بود انبار کرده اند.

ذوالقدر اظهارداشت: این برنج های تقلبی با قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار شهروندان قرار می گرفت که در حال حاضر تا تعیین تکلیف از سوی مرجع قضایی محل مذکور پلمب شده است.

در خبر پلیس نامی از فروشگاه زنجیره ای برده نشده اما طی چندروز گذشته عرضه برنج مخلوط ایرانی و خارجی در فروشگاه شهروند خبرساز شده و امروز رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز اعلام کرد که این برنج ها باید آزمایش شود.

مدیرعامل شرکت شهروند نیز هفته گذشته گفت: با دستور تعزیرات حکومتی ۱۱۵ تن برنج نامرغوب تشخیص داده شده از سوی این نهاد از قرار هر کیلو ۱۰ هزار تومان در کمتر از هشت ساعت در فروشگاه های این مجموعه به فروش رسید./ایرنا