اورژانس استاندارد کشوری در دهلران افتتاح می شود

دکتر اردشیر احمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: استاندارد سازی این پروژه از اردیبهشت ماه سال گذشتهآغاز شد و در حال حاضر ساخت اورژانس مطابق با استانداردهای کشوری در مراحل پایانی کار قرار دارد. وی با اشاره به افزایش مساحت اورژانس این بیمارستان گفت: مساحت این بخش در گذشته ۳۰۰ متر […]

دکتر اردشیر احمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: استاندارد سازی این پروژه از اردیبهشت ماه سال گذشتهآغاز شد و در حال حاضر ساخت اورژانس مطابق با استانداردهای کشوری در مراحل پایانی کار قرار دارد.

وی با اشاره به افزایش مساحت اورژانس این بیمارستان گفت: مساحت این بخش در گذشته ۳۰۰ متر بوده که اکنون در نقشه جدید به بیش از ۷۰۰ متر رسیده است.

وی اعتبار هزینه هزینه شده در اجرای این طرح را ۱۶ میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: در تلاشیم در کوتاه‌ترین زمان امکانات مورد نیاز این بیمارستان را فراهم نموده و با افتتاح آن خدمات بهتری به شهروندان دهلرانی ارائه شود.

شهرستان ۶۵ هزار نفری دهلران در ۲۲۸ کیلومتری ایلام دارای هفت مرکز درمانی و ۹۶ تخت بیمارستانی است و هم اکنون بیش از ۱۰ پزشک متخصص در گرایش‌های مختلف در این شهرستان حضور دارند./ایرنا