کلاهبردار ۳۲ میلیاردی آهن آلات در ایلام دستگیر شد

سرهنگ علی مهری روز دوشنبه اظهار داشت: در پی وصول پرونده از دادسرای عمومی دستگیری کلاهبردار ۳۲ میلیاردی آهن آلات در ایلام ناحیه ۶ تهران، مبنی برکلاهبرداری آهن آلات توسط شخصی با هویت معلوم، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: متهم به اتهام کلاهبرداری‌های متعدد تحت تعقیب بوده و کارآگاهان اداره مبارزه […]

سرهنگ علی مهری روز دوشنبه اظهار داشت: در پی وصول پرونده از دادسرای عمومی دستگیری کلاهبردار ۳۲ میلیاردی آهن آلات در ایلام ناحیه ۶ تهران، مبنی برکلاهبرداری آهن آلات توسط شخصی با هویت معلوم، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: متهم به اتهام کلاهبرداری‌های متعدد تحت تعقیب بوده و کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی در این راستا پرونده‌ای تشکیل و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ مهری با بیان اینکه متهم برای فرار از قانون بصورت مداوم اقدام به تغییر مکان نموده گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و به کار گیری منابع، مخفیگاه و پاتوق اصلی این کلاهبردار ۳۲ میلیاردی مشخص و در یک عملیات موفق پلیس دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: جهت سیر مراحل قانونی متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شد.

سرهنگ مهری هشدار داد: برای خرید وفروش املاک، خودرو و…به دفاتر معتبر مراجعه کنند و از اعتماد به افراد به ظاهر مطمئن پرهیز کنند./ایرنا