۱۴ ستاد اسکان پذیرایی از میهمانان تابستانی در ایلام مهیا شد

اسفندیار رستم زاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این تعداد ستاد در تمامی شهرستان‌های استان فعال شده و آماده خدمت رسانی به مسافران تابستانی هستند. وی با بیان اینکه در هر شهرستان یک خانه معلم و یک مدرسه در نظر گرفته شده ادامه داد: در شهر ایلام نیز باشگاه فرهنگیان […]

اسفندیار رستم زاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این تعداد ستاد در تمامی شهرستان‌های استان فعال شده و آماده خدمت رسانی به مسافران تابستانی هستند.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان یک خانه معلم و یک مدرسه در نظر گرفته شده ادامه داد: در شهر ایلام نیز باشگاه فرهنگیان با ۱۸ سوئیت و مدرسه شهادت نیز با ۸ کلاس درس ۴ نفره آماده خدمت رسانی به مسافران تابستانی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام اظهار کرد: اولویت استفاده از مراکز و امکانات مذکور با فرهنگیان بود اما در صورت خالی بودن ظرفیت افراد غیر فرهنگی نیز می‌توانند از این مراکز استفاده کنند.
رستم زاد افزود: برنامه‌ریزی لازم به جهت بازدید از پایگاه‌ها و مدارس محل اسکان برای کنترل و نظارت بر نحوه ارائه خدمات شایسته و بهبود کیفی خدمات به مسافران انجام شده و امیدواریم زمینه جلب رضایت میهمانان را در فصل تابستان فراهم کنیم.

 نوروز امسال ۲۴ هزار و ۵۰۰ میهمان در مدارس این استان طی تعطیلات اسکان یافتند.

استان ایلام با جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان در طول ایام سال پذیرای هزاران میهمان از مناطق مختلف کشور است./ایرنا