عملیات اجرایی چهارخطه محور ملایر – آورزمان آغاز شد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این آئین به ما گفت: محور ملایر به آورزمان و نهاوند یکی از حادثه خیزترین و پرترددترین محورهای استان همدان است که پیگیری‌های زیادی برای چهارخطه کردن این مسیر انجام شد. محمد کاظمی افزود: طول کل مسیر از ملایر به نهاوند ۴۲ کیلومتر است که ۳۲ […]

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این آئین به ما گفت: محور ملایر به آورزمان و نهاوند یکی از حادثه خیزترین و پرترددترین محورهای استان همدان است که پیگیری‌های زیادی برای چهارخطه کردن این مسیر انجام شد.

محمد کاظمی افزود: طول کل مسیر از ملایر به نهاوند ۴۲ کیلومتر است که ۳۲ کیلومتر آن در حوزه شهرستان ملایر واقع شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی چهارخطه کردن ۲۲ کیلومتر از این محور در حوزه شهرستان ملایر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد که امیدواریم در مدت زمان تعیین شده ۳۶ ماهه تکمیل و به بهره برداری برسد.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس دهم اعتبار اختصاص یافته برای چهارخطه محور ملایر به آورزمان را ۵۴۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: پس از اتمام ۲۲ کیلومتر از این محور، پیگیر اخذ اعتبارات لازم برای ۱۰ کیلومتر باقیمانده نیز هستیم.

کاظمی افزود: شرکت راه سازی عمران ایران به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های راه سازی کشور پیمانکار این طرح است و زیر نظر شرکت زیرساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اجرا می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرا و بهره برداری از چهارخطه محورهای ملایر به آورزمان، سامن به بروجرد و راه آهن همدان به ملایر طی سال‌های آینده مشکلی در حوزه شبکه ریلی و جاده‌ای این شهرستان نداشته باشیم.

کاظمی ادامه داد: در این سفر وزیر راه و شهرسازی قرار است از محور سامن به بروجرد و راه آهن همدان به ملایر نیز بازدید کند که امیدواریم تصمیم‌های لازم برای شتاب گیری روند اجرای این طرح‌ها اخذ شود.

وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان همدان پس از کلنگ زنی چهارخطه محور ملایر به آورزمان از محور سامن به بروجرد بازدید می‌کند.

بهره برداری از بلندترین برج مراقبت شرکت فرودگاه‌های کشور در فرودگاه همدان، بازدید از روند اجرایی راه آهن همدان به ملایر، بازدید از ایستگاه راه آهن همدان و آغاز عملیات اجرایی اتصال راه آهن ملایر – کرمانشاه به نهاوند از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی به استان همدان است./ایرنا