کد خبر : 30738
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 18:36

تولد نوزاد ایلامی در بالگرد اورژانس

تولد نوزاد ایلامی در بالگرد اورژانس

پایگاه خبری تحلیلی ماناسپهر (www.manasepehr.ir) جلال محرابی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: مادر این نوزاد به دلیل زایمان اورژانسی و نبود تیم متخصص و امکانات لازم برای این گونه از زایمان‌ها به درخواست اورژانس شهرستان آبدانان با بالگرد به ایلام اعزام شد. وی افزود: هرچند پیشرفت زایمان در داخل بالگرد

پایگاه خبری تحلیلی ماناسپهر (www.manasepehr.ir)

جلال محرابی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: مادر این نوزاد به دلیل زایمان اورژانسی و نبود تیم متخصص و امکانات لازم برای این گونه از زایمان‌ها به درخواست اورژانس شهرستان آبدانان با بالگرد به ایلام اعزام شد.

وی افزود: هرچند پیشرفت زایمان در داخل بالگرد و در طول مسیر پرواز رخ داد اما همزمان با نشستن بالگرد بر روی پد فرودگاه این نوزاد با همکاری تیم مامایی بیمارستان آیت الله طالقانی ایلام و نیروهای بالگرد اورژانس هوایی به دنیا آمد.

محرابی یادآور شد: پس از تولد نوزاد در بالگرد، مادر و نوزاد با یک دستگاه آمبولانس مستقر در فرودگاه برای ادامه درمان و اقدامات پزشکی بیشتر به بیمارستان آیت الله طالقانی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: بالگرد اورژانس هوایی استان ایلام علاوه بر اینکه نقاط مختلف استان را در مواقع اورژانسی پوشش می‌دهد در مواقع لزوم شهرستان‌های همجوار استان‌های همسایه لرستان، خوزستان و کرمانشاه را نیز پوشش اورژانسی می‌دهد.

به گفته وی به طور میانگین هر هفته چهار پرواز از سوی بالگرد اورژانش هوایی استان ایلام برای کمک به بیماران اورژانسی انجام می‌گیرد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.