۱۴ طرح های عمرانی هفته دولت ایوان افتتاح شدند

در سومین روز از هفته دولت و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و جمعی از مسوولان شهرستانی کارخانه اسفالت ایوان، بهسازی و شبکه ابیاری زهکشی بخش زرنه به بهره برداری رسید. فرماندار ایوان در آیین بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: در این ایام ۱۴ پروژه با اعتبار ۳۰۰ […]

در سومین روز از هفته دولت و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و جمعی از مسوولان شهرستانی کارخانه اسفالت ایوان، بهسازی و شبکه ابیاری زهکشی بخش زرنه به بهره برداری رسید.
فرماندار ایوان در آیین بهره برداری از این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: در این ایام ۱۴ پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و یک پروژه نیز کلنگ زنی می شود.
امیدعلی سبزی مرکز بهداشتی، ساختمان بنیاد شهید، شبکه ابیاری زهکشی، روکش اسفالت محور زرنه- سومار را از جمله طرح های قابل افتتاح بیان کرد.
وی از کلنگ زنی کمربندی شهر ایوان نیز خبر داد و گفت: پس از پیگیری و رایزنی با کشاورزان و مالکان اراضی اقدامات اولیه برای ایجاد کمربندی ایوان صورت گرفته است.
کارگاه بسته بندی مواد غذایی، کتابخانه روستایی سراب، بهسازی کامل جاده اصلی ایوان از دیگر طرح های افتتاحی شهرستان ایوان در ایام هفته دولت است.
با افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی در هفته دولت برای ۷۲۰ نفر اشتغالزایی صورت گرفته لست.
شهرستان ایوان با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری ایلام قرار دارد./ایرنا