در بودجه ۹۷ اتمام پروژه های نیمه تمام و سرعت عملیات اجرایی در بقاع متبرکه استان، مورد توجه قرار گرفته است

وی با اشاره به اینکه از این میزان اعتبار حدود ۵۰ درصد تخصیص داده شده است ، تصریح کرد: بیشترین اعتبارات برای مرمت، بازسازی، تکمیل و بهسازی اماکن متبرکه و مساجد در شهرستانهای دهگانه استان صرف شده است. این مقام مسئول با اشاره به اینکه کار ساخت و بازسازی بقاع متبرکه و مساجد استان ایلام، […]

وی با اشاره به اینکه از این میزان اعتبار حدود ۵۰ درصد تخصیص داده شده است ، تصریح کرد: بیشترین اعتبارات برای مرمت، بازسازی، تکمیل و بهسازی اماکن متبرکه و مساجد در شهرستانهای دهگانه استان صرف شده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه کار ساخت و بازسازی بقاع متبرکه و مساجد استان ایلام، به مقدار اعتبار تخصیص یافته انجام گرفته است ، خاطرنشان کرد: در بودجه ۹۷ اتمام پروژه های نیمه تمام و سرعت عملیات اجرایی در بقاع متبرکه استان، مورد توجه قرار گرفته است.
معاون مدیریت منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در پایان یادآور شد: اگر اعتبارات مصوب شده به‌موقع تخصیص پیدا کند، هیچگونه وقفه یا تعطیلی در انجام پروژه‌های مذهبی نخواهیم داشت و این امر باعث عمران و آبادانی روزافزون اماکن متبرکه شده و زمینه برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران فراهم می‌شود.