جست وجو برای یافتن توانخواه آبدانانی متوقف شد

حسین عارفی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با وجود پنج روز عملیات جست وجو و نجات نیروهای جمعیت تاکنون موفق به پیدا شدن هیج اثری از او نشدند. وی افزود: با توجه به اینکه تمامی مناطق اطراف منطقه سرابباغ محل سکونت این توانخواه که احتمال پیدا شدن اثری از گمشده در […]

حسین عارفی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با وجود پنج روز عملیات جست وجو و نجات نیروهای جمعیت تاکنون موفق به پیدا شدن هیج اثری از او نشدند.
وی افزود: با توجه به اینکه تمامی مناطق اطراف منطقه سرابباغ محل سکونت این توانخواه که احتمال پیدا شدن اثری از گمشده در آن وجود داشت رصد و جست وجو انجام شد، ولی تا روز گذشته هیچ اثری از این شخص پیدا نشده و عملیات نیز متوقف شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تاکید کرد: بنا به گزارش های مردم محلی این فرد گمشده کر و لال است و از ۱۱ شهریور ماه در حوالی سرابباغ این شهرستان مفقود شده و هیچ اثری از او نیست.
عرافی یادآور شد: نیروهای هلال احمر شهرستان آبدانان بعد از اعلام خبر فرد گمشده بلافاصله به همراه نیروهای مردمی به منطقه اعزام شدند و عملیات جست وجو و نجات را آغاز کردند.
به گفته وی، برای تسریع در عملیات جست وجو تیم واکنش سریع هلال احمر ایلام نیز به همراه نیروهای هلال احمر شهرستان آبدانان به منطقه سراباغ اعزام و مناطق مشکوک، غار ها و محل حیوانات وحشی را تجسس کردند اما متاسفانه هیچ اثری از فرد گمشده پیدا نشد./ایرنا