سارقان در کرمانشاه به مستمری بگیر کمیته امداد رحم نکردند

خانم میانسالی که سرپرستی خانواده را نیز بر عهده داشت با چشمانی اشک آلود و صدایی لرزان به خبرنگار ما گفت هوالی ساعت ۷ و نیم شب بود که جهت انجام امور درمانی و مراجعه به پزشک بعلت بیماریهای متعدد از جمله دیابت و…. به همراه فرزندانم از منزل خارج شدم، خیلی فاصله زیادی را […]

خانم میانسالی که سرپرستی خانواده را نیز بر عهده داشت با چشمانی اشک آلود و صدایی لرزان به خبرنگار ما گفت هوالی ساعت ۷ و نیم شب بود که جهت انجام امور درمانی و مراجعه به پزشک بعلت بیماریهای متعدد از جمله دیابت و…. به همراه فرزندانم از منزل خارج شدم، خیلی فاصله زیادی را تا مقصد طی نکرده بودیم، صاحب خانه ما که در طبقه فوقانی ساکن است با من تماس گرفت و خبر تلخ سرقت از منزلمان را به ما اطلاع داد.
این مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) که در شرایط بغرنج اقتصادی و مالی بسر میبرد افزود: ماحصل تمام زندگیمان مبلغی پول، اثاثه منزل و…. بود که توسط سارق یا سارقان به یغما برده شد.
وی همچنین با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از طریق نهادهای مسئول از جمله نیروی انتظامی (کلانتری محل، پلیس آگاهی و… ) خاطر نشان ساخت: تاکنون هیچ اقدام مثبتی در خصوص شناسایی سارقان انجام نشده است. این در حالی است که پیشرفته‌ترین امکانات از جمله دوربین‌های مدار بسته که در همسایگی ما قرار دارد. همچنین تجهیزاتی که در اختیار پلیس می باشد براحتی می‌تواند عرصه را بر مجرمان تنگ نموده و آنها را به قانون تحویل دهد.
وی در ادامه از دستگاه قضایی استان و فرماندهی انتظامی کرمانشاه خواست بعلت مشکلات پدید آمده برای خود و خانواده‌اش دستورات لازم را در خصوص شناسایی هر چه سریعتر سارقان به مسولان ذیربط صادر نمایند.
شایان ذکر است آدرس و مشخصات این شهروند کرمانشاهی در دفتر نشریه موجود می‌باشد.