نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماناسپهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان، براساس پایش اطلاعات و ارزیابی عملکرد شاخص های ادارات پست استانها و واحدهای اجرایی کشور توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست، اداره کل پست استان ایلام با اتخاذ تدابیر هوشمندانه مدیریتی حایز رتبه اول ارزیابی […]
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماناسپهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان، براساس پایش اطلاعات و ارزیابی عملکرد شاخص های ادارات پست استانها و واحدهای اجرایی کشور توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست، اداره کل پست استان ایلام با اتخاذ تدابیر هوشمندانه مدیریتی حایز رتبه اول ارزیابی عملکرد کیفی ارائه خدمات پستی در تیرماه ۹۹ و در مجموع چهارماهه نخست سال جاری در سطح کشور شد.
ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی کشور بصورت ماهیانه و براساس کنترل و رصد شاخص های کیفی، نظیر توزیع بموقع، مدت زمان سیر مراسلات، میزان توزیع بموقع و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و دیگر عناوین مربوطه از نگاه مشتریان و ذینفعان توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست صورت می پذیرد.
فیلی مدیرکل پست استان درخصوص کسب موفقیت های پی درپی پست استان در سنوات گذشته و چهارماهه اخیر سال جاری از حیث شاخص های متعدد ترافیک، درآمد، کیفیت و هزینه ضمن تقدیر اززحمات شبانه روزی کلیه کارکنان پرتلاش پست استان، بر ضرورت استمرار این روند با برنامه ریزی های منسجم و تشکیل کمیته ها و کارگروههای ویژه جهت تداوم اهداف و سیاست های کلان شرکت ملی پست تاکید کرد.
وی با اشاره به این موضوع که اعتقاد به مقوله کیفیت همواره یک باور در بین کارکنان مجموعه پستی است، افزود: دست یابی به این موفقیت با برنامه ریزی منسجم، تلاش و نظارت دقیق و پیگیر جمیع همکاران پرتلاش پست استان محقق گردیده است.
مدیرکل پست استان استفاده از خدمات متنوع، نوین و با کیفیت را رمز موفقیت هر کسب و کاری عنوان کرد و افزود: امید است با همت و تلاش مجموعه همکاران سختکوش پست استان بتوانیم در راستای ارتقای بیش از پیش کیفیت خدمات پستی با رعایت حقوق شهروندی و تکریم مراجعین نسبت به فعال نمودن سرویس های تجارت الکترونیک، فروشگاههای خرید و فروش اینترنتی، سرویس امانات تجاری با استفاده از ظرفیت های مستعد بومی، محلی و استانی، بازاریابی گسترده و ورود به بازارهای هدف جدید در جهت تقویت شاخص های کیفی و ترافیکی، خدماتی متنوع و منعطف با سلیقه و نیاز روز مشتریان و ذینفعان را در سطح استان به انجام رسانیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.