بازدید مدیرکل حوزه مدیریت بیمه سرمد از مدیریت روابط عمومی، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

  به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، کمال زارعی، با تبریک فرا رسیدن روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه، اهمیت حوزه روابط عمومی در شرکت‌ها و سازمان‌ها را یادآوری کرد و افزود: امروزه نقش روابط عمومی در سازمان‌های پیشرو و موفق بر هیچکس پوشیده نیست و حوزه روابط عمومی، با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی و با بهره‌گیری […]

 

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، کمال زارعی، با تبریک فرا رسیدن روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه، اهمیت حوزه روابط عمومی در شرکت‌ها و سازمان‌ها را یادآوری کرد و افزود: امروزه نقش روابط عمومی در سازمان‌های پیشرو و موفق بر هیچکس پوشیده نیست و حوزه روابط عمومی، با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی و با بهره‌گیری از نتایج مشاهدات، به مدیریت افکار عمومی می‌پردازد.

 

وی با تاکید بر اینکه تصویری که از یک برند در ذهن افراد جامعه شکل می‌گیرد، اهمیت زیادی دارد و گاهی می‌تواند از واقعیت هم مهمتر باشد، تصریح کرد: تصویر و تصور از یک برند را روابط عمومی و تبلیغات در ذهن جامعه می‌سازد و به همین دلیل، در شرکت بیمه سرمد تاکید ویژه‌ای بر جدی گرفتن حوزه روابط عمومی داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی مبدا و کانون همه تحولات در سازمانهاست و باید پیشران حوزه‌های دیگر باشد.

 

زارعی اضافه کرد: با توجه به انتظارات شکل گرفته نسبت به شرکت، باید تلاش مضاعفی برای جلب رضایت سهامداران داشته باشیم و به اهداف شرکت در سال ۱۴۰۲ جامه عمل بپوشانیم و پاسخ مناسبی به حمایت‌های سهامداران خود بدهیم.

 

در پایان این دیدار زارعی با اهدای هدیه از کارکنان مدیریت روابط عمومی سرمد قدردانی کرد.