نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، کمال زارعی، با تبریک فرا رسیدن روز ۲۷ اردیبهشتماه، اهمیت حوزه روابط عمومی در شرکتها و سازمانها را یادآوری کرد و افزود: امروزه نقش روابط عمومی در سازمانهای پیشرو و موفق بر هیچکس پوشیده نیست و حوزه روابط عمومی، با بهرهگیری از ابزارهای رسانهای و تبلیغاتی و با بهرهگیری […]
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، کمال زارعی، با تبریک فرا رسیدن روز ۲۷ اردیبهشتماه، اهمیت حوزه روابط عمومی در شرکتها و سازمانها را یادآوری کرد و افزود: امروزه نقش روابط عمومی در سازمانهای پیشرو و موفق بر هیچکس پوشیده نیست و حوزه روابط عمومی، با بهرهگیری از ابزارهای رسانهای و تبلیغاتی و با بهرهگیری از نتایج مشاهدات، به مدیریت افکار عمومی میپردازد.
وی با تاکید بر اینکه تصویری که از یک برند در ذهن افراد جامعه شکل میگیرد، اهمیت زیادی دارد و گاهی میتواند از واقعیت هم مهمتر باشد، تصریح کرد: تصویر و تصور از یک برند را روابط عمومی و تبلیغات در ذهن جامعه میسازد و به همین دلیل، در شرکت بیمه سرمد تاکید ویژهای بر جدی گرفتن حوزه روابط عمومی داریم.
وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی مبدا و کانون همه تحولات در سازمانهاست و باید پیشران حوزههای دیگر باشد.
زارعی اضافه کرد: با توجه به انتظارات شکل گرفته نسبت به شرکت، باید تلاش مضاعفی برای جلب رضایت سهامداران داشته باشیم و به اهداف شرکت در سال ۱۴۰۲ جامه عمل بپوشانیم و پاسخ مناسبی به حمایتهای سهامداران خود بدهیم.
در پایان این دیدار زارعی با اهدای هدیه از کارکنان مدیریت روابط عمومی سرمد قدردانی کرد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.