اولویت صدا و سیمای مرکز ایلام/ پوشش قرار دادن نقاط کور و دور افتاده

ایشان ادامه داد: ایجاد ایستگاه‌های دیجیتال نیازمند تخصیص اعتبارات کلان است که تامین این هزینه‌ها در گرو همکاری استانداری و فرمانداری‌ها است. وی خاطرنشان ساخت: براساس نظر سنجی‌های عمومی که انجام گرفته است ۷۵ درصد مردم بیننده برنامه‌های سیمای استانی مرکز ایلام و ۲۴ درصد شنونده برنامه‌های رادیو هستند. مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام اضافه کرد: […]

ایشان ادامه داد: ایجاد ایستگاه‌های دیجیتال نیازمند تخصیص اعتبارات کلان است که تامین این هزینه‌ها در گرو همکاری استانداری و فرمانداری‌ها است.
وی خاطرنشان ساخت: براساس نظر سنجی‌های عمومی که انجام گرفته است ۷۵ درصد مردم بیننده برنامه‌های سیمای استانی مرکز ایلام و ۲۴ درصد شنونده برنامه‌های رادیو هستند.
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام اضافه کرد: نظرات مردم و تعامل با آنها و افکار عمومی از اولویت‌ها و اهداف صدا و سیمای مرکز ایلام است، در سال آینده درصدد تولید برنامه‌هایی هستیم با محوریت معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان که در شبکه‌های برون مرزی و داخلی پخش خواهد شد.
بازوند با اشاره به تولیدات برنامه‌های صداوسیمای مرکز ایلام برای نوروز ۹۸، افزود: هشت هزار و ۴۰۵ دقیقه برنامه تلویزیونی و هشت هزار و ۸۰ دقیقه برنامه رادیویی تهیه و پخش می‌شود و برنامه تحویل سال، ۱۵ برنامه زنده وهارانه، تولید برنامه‌های مختص به راهیان نور، پخش ۳۰ فیلم سینمایی، پخش ۱۰مستند با محوریت معرفی استان ایلام از دیگر برنامه‌های صداوسیمای مرکز ایلام در ایام نوروز ۹۸است.
بازوند؛ مدیرکل صداو سیمای مرکز ایلام درپایان سخنان گفت: خبرنگاران رکن اصلی و تاثیرگذار توسعه یا تخریب یک جامعه هستند و رسانه‌ها با تحلیل و تفسیر منطقی مسائل و مشکلات بدون جهت گیری‌های فردی، حزبی، قومی و قبیله‌ای می‌توانند نقشی سازننده در رشد و توسعه یک جامعه داشته باشند.