رونق تولید رمز حل مشکلات کشور است

عبدالمحمد زاهدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: مقام معظم رهبری با انتخاب شعار امسال بار دیگر اهمیت تولید در اقتصاد و نقش این بخش در گره گشایی از مشکلات کشور را به مسئولان و مردم گوشزد کردند. استاندار قزوین با اشاره به نقش تولید در اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: تلاش […]

عبدالمحمد زاهدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: مقام معظم رهبری با انتخاب شعار امسال بار دیگر اهمیت تولید در اقتصاد و نقش این بخش در گره گشایی از مشکلات کشور را به مسئولان و مردم گوشزد کردند.
استاندار قزوین با اشاره به نقش تولید در اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: تلاش برای رونق تولید ملی و برداشتن سدها و موانع در این راه بزرگترین جهاد و بهترین اقدام برای خنثی کردن تحریم ها به شمار می رود.
زاهدی با بیان اینکه بیکاری و مشکلات معیشتی را از چالش های مهم کشور برشمرد و گفت: برای عبور از این چالش ها و از میان بردن آنها هیچ راهی جز رونق تولید وجود ندارد.
نماینده عالی دولت در استان قزوین با اشاره به بخش هایی از پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال جدید که مساله فوری، جدی و اولویت کشور را اقتصاد دانسته و بر رونق تولید تاکید کردند، ادامه داد: رونق تولید با عزم و اراده جدی مدیران، تلاش دوچندان بخش خصوصی و صاحبان سرمایه و همچنین مشارکت و همیت مردم محقق خواهد شد.
وی با بیان اینکه ۲ عنصر کلیدی اقتصاد شامل ‘نیروی انسانی متخصص و با دانش’ به همراه ‘منابع خدادادی غنی و سرشار’ در اختیار کشور قرار دارد،خاطرنشان کرد: با استفاده بهتر از این ۲ ظرفیت و به خدمت درآوردن آنها در عرصه تولید بدون شک مشکلات اقتصادی کشور را می توان از میان برد.
زاهدی با بیان اینکه قزوین در بین استان های کشور در برخورداری از ۲ عنصر کلیدی یاد شده پیشتاز است،اظهار داشت: در سال جدید همه مدیران استان باید با استفاده از ظرفیت های اقتصادی و استفاده از توان نیروهای خلاق و با دانش دغدغه و انرژی خود را صرف تحقق شعار سال کنند./ایرنا