قهرمان گیلانی کشتی ساحلی جوانان جهان درگذشت

رئیس هیات کشتی استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ما در رشت اظهار اشت: مرحوم سهیل پرسته اهل شهرستان فومن سال ۹۶ موفق شده بود در رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جوانان جهان مدال طلا و عنوان نخست را به خود اختصاص دهد. نقی هدایتی ادامه داد: در این تصادف علاوه بر پرسته […]

رئیس هیات کشتی استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ما در رشت اظهار اشت: مرحوم سهیل پرسته اهل شهرستان فومن سال ۹۶ موفق شده بود در رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جوانان جهان مدال طلا و عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.
نقی هدایتی ادامه داد: در این تصادف علاوه بر پرسته ، حسن علی نیا و جوا قربانزاده دو کشتی دیگر استان نیز جان به جان آفرین تسلیم کردند و علی موسوی دیگر کشتی گیر گیلانی هم به شدت مجروح شده و در بیمارستان بستری است.
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با اعلام یک مورد حادثه برای امدادرسانی در بامداد امروز ، نیروهای مرکز ۱۱۵ به محل حادثه در جاده فومن به ماسوله روستای کاسی سرا اعزام شدند.
پیمان اسدی افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد خودروی توسان و ال ۹۰ اتفاق افتاد، چهار نفر جانشان را از دست دادند و شش نفر نیز مصدوم و به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن منتقل شدند.
طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از بیست و پنجم اسفندماه در ۶۲ پایگاه استان به اجرا درآمده و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است./ایرنا