برنده شهرآورد قهرمان لیگ برتر خواهد شد

بیرانوند که برای تماشای دیدار تیم های امید ایران و عراق در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، درباره شهرآورد هشتاد و نهم پایتخت اظهارداشت: شهرآورد همواره شرایط خاص خود را دارد و یک بازی احساسی است. وی افزود: تصور می کنم برنده این دیدار حساس می تواند در ادامه رقابت های لیگ برتر و لیگ […]

بیرانوند که برای تماشای دیدار تیم های امید ایران و عراق در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود، درباره شهرآورد هشتاد و نهم پایتخت اظهارداشت: شهرآورد همواره شرایط خاص خود را دارد و یک بازی احساسی است.
وی افزود: تصور می کنم برنده این دیدار حساس می تواند در ادامه رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا با روحیه بالاتر بازی کند.
بیرانوند ادامه داد: معتقدم برنده این بازی می تواند قهرمان لیگ برتر شود هر چند که هم پرسپولیس و هم استقلال دو یا سه بازی حساس دیگر پیش روی خود دارند.
به گفته وی، فاصله کم امتیازی دو تیم در صدر جدول حساسیت این بازی را دو چندان کرده است.
شهرآورد پایتخت روز دهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال درباره شرایط جوی کشور و وقوع سیل در کشور نیز گفت: مردم سال ۹۸ را بد شروع کردند و ما نیز همانند سایر مردم از این موضوع ناراحت هستیم.
وی افزود: هر کسی که کاری از دستش برمی آید باید برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده بشتابد.
بیرانوند درپاسخ به سوالی درباره اینکه آیا حاضر هستید به مناطق سیل زده اعزام شوید، نیز عنوان کرد: ما دو بازی مهم پیش رو داریم اما اطمینان می دهم چنانچه «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم اجازه دهد فردا به منظور کمک به مردم سیل زده اردو را ترک و عازم یکی از این مناطق خواهم شد./ایرنا