نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
ماناسپهر – مدیر بیمه دی استان ایلام عیادت از بیمه شدگان را از جمله برنامه های بیمه دی عنوان کرد و افزود: این برنامه در جهت ارتقای کیفی خدمات به بیمه شدگان و خصوصا خانواده معزز ایثارگران جهت اطلاع از چالشها و مشکلات این عزیزان می باشد.
محمدرضا غفوریان اضافه کرد: سعی ما بر این است که در جهت رفع و یا کاهش دغدغه های بیمه شدگان در زمینه بیمه درمان گام برداریم.
ایشان با بیان این که در سه ماهه پاییز بازدیدها و عیادتها به صورت منظم و هدفمند انجام گرفت، تصریح کرد: اولویت بازدیدها با بیمه شدگانی است که به دلیل بیماری در حال استفاده از خدمات بیمه درمان هستند.
غفوریان ادامه داد: همکاران ما با توجه به بضاعت ها و ظرفیتهای موجود تلاش خود را جهت به حداقل رساندن مشکلات این عزیزان و ارتقای سطح رضایتمندی از خدمات بیمه ای به کار می گیرند.
مدیر بیمه دی استان ایلام ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی بیمه شدگان خاطرنشان کرد: لازم است از همراهی و سعه صدر کلیه بیمه شدگان در راستای بهبود رویه ها و خدمات شرکت بیمه دی در استان قدردانی کنم.
ایشان از دیگر برنامه های شرکت جهت بهبود عملکرد و خدمت رسانی بهتر را افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد در استان برشمرد و گفت: در کنار افزایش کمی مراکز، باید از نظر کیفی نیز خدمات در سطح این مراکز ارتقاء یابد و در این راه نیازمند همراهی و همکاری مراکز درمانی در سطح استان هستیم.
غفوریان در پایان از تمام مراکز درمانی طرف قرارداد که با ارائه سرویسها و خدمات مطلوب و کیفی به بیمه شدگان تحت پوشش بیمه دی موجبات رضایتمندی این عزیزان را فراهم می کنند مراتب سپاس خود را ابراز داشت.