شهرداری مهران مهیای میزبانی کنگره اربعین است

حجت شاکیان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: مرز مهران از جایگاه ویژه ای برای تردد زائران برخوردار بوده و همواره مورد استقبال شمار زیادی از هموطنان و زائران سایر کشور های اسلامی قرار گرفته است. وی تصریح کرد: به همین جهت و باتوجه به ورود مسافران به شهر مهران نیاز است […]

حجت شاکیان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: مرز مهران از جایگاه ویژه ای برای تردد زائران برخوردار بوده و همواره مورد استقبال شمار زیادی از هموطنان و زائران سایر کشور های اسلامی قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: به همین جهت و باتوجه به ورود مسافران به شهر مهران نیاز است تا از هم اکنون در جهت رفاه مسافران و زائران تلاش کرد.
وی ادامه داد: ایجاد سیستم روشنایی از ورودی شهر سمت ایلام تا پل زائر یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته و تلاش می شود تا قبل از اربعین به بهره برداری برسد.
شاکیان افزود: مدیریت و ساماندهی پارکینگ ها ، نصب تابلوهای راهنما و اطلاع رسانی که فاز نخست آنها به اتمام رسیده است و خط کشی معابر اصلی و آسفالت از دیگر اقدامات اربعین توسط شهرداری است.
شهردار مهران اظهار داشت:اصلاح هندسی، تعمیر و اصلاح سرویس های بهداشتی و نظافت شهر در قالب اکیپ هایی به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر از دیگر اقدامات شهرداری برای اربعین است.
وی خادمی آستان امام حسین(ع) را افتخاری بزرگ و توفیقی ارزشمند عنوان کرد و افزود: خادمی زائران اربعین حسینی(ع) یکی از فرصت‌ها و توفیق هایی است که نصیب هر کس نمی‌شود و کسانی که در مراسم اربعین حسینی(ع) حضور پیدا می‌کنند، این توفیق به صورت خاص نصیب شان می‌شود، لذا افتخار خدمت‌گذاری به زائران اربعین حسینی(ع)، افتخاری است که نصیب شورای محترم اسلامی و ما شده است و باید شکرگذار این نعمت باشیم.
سالانه چهرا میلیون زائر از مرز مهران وارد کشور عراق می شوند./ایرنا