محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون شد

تهران- رییس جمهوری در حکمی براساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی «انوشیروان محسنی بندپی» را به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد. متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بندپی براساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد […]

تهران- رییس جمهوری در حکمی براساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی «انوشیروان محسنی بندپی» را به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.


متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بندپی
براساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق اجرایی و مدیریتی جناب عالی به موجب این حکم شما را به سرپرستی «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» منصوب می‌نمایم.
امید است با عنایت الهی و همکاری کلیه کارکنان آن وزارت، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی
رییس جمهوری اسلامی ایران»

محسنی بندپی از فروردین ۹۴ ریاست سازمان بهزیستی را برعهده داشت.
وی همچنین نماینده حوزه انتخابیه شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در دوره های ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بود.
نمایندگان مجلس چهارشنبه گذشته (۱۷ مرداد ۹۷) با استیضاح علی ربیعی با ادامه فعالیت او در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مخالفت کردند و وی از همراهی دولت دوازدهم بازماند.
ربیعی در این جلسه ۱۲۹ رای موافق استیضاح، ۱۱۱ رای مخالف استیضاح و سه رای ممتنع از مجموع ۲۴۳ آرای ماخوذه مجلس را کسب کرد./ایرنا