سرنوشت خود را با دقت، مطالعه و مشاوره با متخصصین رقم بزنید…

کنکوری ها باید دقت کنند که سرنوشت خود را درست و با مطالعه رقم بزنند و برای موفقیت بیشتر و با کیفیت بهتر باید با مطالعه و مشاوره با متخصصین اقدام به انتخاب رشته نمایند. وی افزود: واقع بینی در رتبه کسب شده، علاقه مندی شخصی و نگاه دقیق به بازارکار و اولویت بندی صحیح […]

کنکوری ها باید دقت کنند که سرنوشت خود را درست و با مطالعه رقم بزنند و برای موفقیت بیشتر و با کیفیت بهتر باید با مطالعه و مشاوره با متخصصین اقدام به انتخاب رشته نمایند.
وی افزود: واقع بینی در رتبه کسب شده، علاقه مندی شخصی و نگاه دقیق به بازارکار و اولویت بندی صحیح رشته ها در انتخاب رشته از عوامل موثر می باشند و داوطلبین باید ضمن خونسردی رتبه کنونی خود را فرصتی مناسب برای تحصیلات عالی و دانشگاهی بدانند.
سهراب زاده اضافه کرد: تمام عزیزان داوطلب می توانند جهت اطمینان خاطر ادامه تحصیل خود، از هم اکنون تا بیست و چهارم ماه جاری در دانشگاه پیام نور با ورود به پایگاه سازمان سنجش و یا مراجعه حضوری به تمام مراکز دانشگاهی پیام نور در تمام شهرستانهای استان بدون کوچکترین محدودیت و به صورت پذیرش بدون آزمون در رشته مورد علاقه خود ثبت نام نمایند و در صورتی که در پذیرش نهایی کنکور سراسری در رشته مورد علاقه پذیرفته نشدند؛ بر اساس ثبت نام کنونی در دانشگاه پیام نور، انشاءالله از مهرماه در رشته مورد نظر خود ادامه تحصیل دهند.
سهراب زاده در پایان، پایین بودن شهریه، پرداخت وام شهریه امکان تحصیل همزمان دو رشته و اختیاری بودن حضور در کلاس را از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور برشمرد.