هلال احمر تنها نهادی است که مرز ،حزب،ملیت و مذهب نمی شناسد

ایشان افزود: اولین سازمانی که در وقوع بحرانی حضور دارد هلال احمراست که بدون مرز بندی سیاسی و جغرافیایی خدمت رسانی می کند. معاون سیاسی استاندار با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: با توجه به شرایط سیاسی کشور ما همچنان به تفکر و اندیشه شهید رجایی که […]

ایشان افزود: اولین سازمانی که در وقوع بحرانی حضور دارد هلال احمراست که بدون مرز بندی سیاسی و جغرافیایی خدمت رسانی می کند.
معاون سیاسی استاندار با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: با توجه به شرایط سیاسی کشور ما همچنان به تفکر و اندیشه شهید رجایی که ساده زیستی است نیازمند یم چرا که از شعارهای اصیل انقلاب که توجه به محرومان بود فاصله گرفته ایم.
نوذری یادآور شد: بیشتر از هر زمانی نیازمند به وحدت و همدلی هستیم و همه باید خود را وقف اعتلای همه جانبه کشور در تمامی عرصه ها کنیم.
وی تاکید کرد: امروز عده ایی به دنبال ضعیف و نا کارآمد جلوه دادن نظام هستند و در این راه تلاش می کنند تا دولت را زمین گیر کنند . در صورتی که ناکارآمد جلوه دادن خدمات ،نظام و دولت و ایجاد نا امید در بین مردم از اهداف دشمنان است .
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید خود را وقف کشور کنیم چرا که در بزنگاه های کنونی نیازمند پویایی،فعالیت های بیشتر، تقویت دولت و جلوگیری از تضعیف دولت هستیم.