حادثه تروریستی اهواز اوج درماندگی نظام سلطه در برابر عزم ملت ایران است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، حجت‌الاسلام  مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی مراسم رژه اهواز را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: حادثه تروریستی اهواز در نخستین روز از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پویاخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، حجت‌الاسلام  مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با صدور بیانیه‌ای حادثه تروریستی مراسم رژه اهواز را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
حادثه تروریستی اهواز در نخستین روز از هفته بزرگداشت حماسه ۸ سال دفاع مقدس و شهادت و زخمی شدن جمعی از هم‌وطنان عزیزمان نشان‌دهنده اوج رذالت، خواری و درماندگی نظام سلطه و ایادی مزدورش در مقابل ایستادگی و مقاومت ملت همیشه درصحنه ایران، نظام و انقلاب اسلامی است.
مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سالروز گرامی داشت یاد و خاطره سال‌های حماسه و ایثار بار دیگر ثابت کردند در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای اسلام ناب و پیوند با ولایت ذره‌ای کوتاه نیامده و در راه جان و مال خویش را در طبق اخلاص قرار می‌دهند.
دفاع مقدس که سندی جاودان و تاریخی بر پیروزی ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت‌پیشه و عوامل دست‌نشانده آن را یادآوری می‌کند، تروریست‌های مزدور نادان و گمراه حادثه‌ای کور را رقم زدند و جمعی از مردم بی‌گناه خطه خوزستان را به خاک و خون کشیدند تا شاید جبران شکست‌های پی‌درپی اربابان نوکر مآبشان در عراق، سوریه و سایر بلاد باشد.
اما دشمن بداند این نظام و انقلاب به پشتوانه ملت شهیدپرور و رهبری حکیمانه آیت‌الله خامنه‌ای و تحت توجهات حضرت ولی‌عصر( عجل الله تعالی فرجه) محکم‌تر از قبل از آرمان‌های امام راحل و شهدا دفاع خواهد نمود و دست هر متجاوزی را با عنایت خداوند متعال قطع خواهد کرد.
اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک، شهادت این عزیزان را به همه ملت ایران و اهالی شهیدپرور خوزستان و به خانواده‌های شهدا این حادثه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال محشور شدن این عزیزان با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران گرامی اش مسألت می‌کنم.