کد خبر : 64928
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 - 8:45

نقش مراکز صنعتی چوار در کمک به نیازمندان و مددجویان ضعیف و ناچیز است

نقش مراکز صنعتی چوار در کمک به نیازمندان و مددجویان ضعیف و ناچیز است

قنبر موسی نژاد افزود: این پروژه های صنعتی با اینکه ظرفیت بسیار مهمی برای کاستن از سطح محرومیتها و کمک به نیازمندان هستند اما تاکنون از چنین ظرفتهای مهمی استفاده چندانی نشده است. وی با بیان اینکه با وجود چند پروژه بزرگ صنعتی در شهرستان چوار اما سطح محرومیت ها و نیازمندی ها در این

قنبر موسی نژاد افزود: این پروژه های صنعتی با اینکه ظرفیت بسیار مهمی برای کاستن از سطح محرومیتها و کمک به نیازمندان هستند اما تاکنون از چنین ظرفتهای مهمی استفاده چندانی نشده است.

وی با بیان اینکه با وجود چند پروژه بزرگ صنعتی در شهرستان چوار اما سطح محرومیت ها و نیازمندی ها در این شهرستان همچنان زیاداست گفت: انتظار ما این است مراکز صنعتی چوار در کمک به نیازمندان مشارکت بیشتری داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام در ادامه به خدمات کمیته امداد شهرستان چوار به نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امداد چوار در این زمینه و مشارکت دادن مردم نیکوکار در کمک به نیازمندان کارنامه قابل قبولی داشته است.

موسی نژاد تصریح کرد: از بهترین خدمات امداد چوار در ماه رمضان امسال طرح ایران همدل و اطعام مهدوی بود که در این مدت همه خانواده های مددجو در شهرستان چوار سبدهای غذایی و یا وعده های غذای گرم دریافت کردند.

وی ایجاد درآمد پایدار برای خانواده های نیازمند در راستای توانمندسازی و استقلال معیشتی خانواده ها و حفظ کرامت و عزت نفس این خانواده ها را از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از کمیته امداد عنوان کردند و گفت: این مهم در سرلوحه فعالیتهای امداد در استان ایلام قرار گرفته است.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین شهاب الدین میهن پرست با اشاره به موضوع رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی در راستای توانمندسازی خانواده های مددجویان مورد حمایت، از خدمات امداد در این زمینه تقدیر کرد و افزود خوشبختانه تعدادی از سرپرستان خانواده ها نیز در شمول بیمه های اجتماعی قرار گرفته اند که این موضوع رویکرد خوب و مبارکی است که در آینده تعدادی از خانواده ها به جمع مستمری بگیران صندوقهای بازنشستگی می پیوندند.

به زحمات و خدمات ارائه شده امدادگران کمیته امداد در ماه مبارک رمضان و پویش ایران همدل و اطعام مهدوی آساره کرد و افزود ، در شرایطی که بسیاری از کارکنان دستگاههای دیگر در این ایام در شرایط دورکاری بودند اما هر روز شاهد حضور کارکنان امداد چوار در محل خدمت بودین و در حال تهیه و بسته بندی اقلام خوراکی که توزیع بین مددجویان تا پاسی از شب بودند که لازم میدانیم از زحمات این عزیزان تقدیر نمائیم.

فرماندار چوار نیز در این دیدار گفت:مراکز صنعتی چوار در راستای عمل کردن به مسئولیت اجتماعی خود می توانند نقش مهمی در محرومیت زدایی این منطقه داشته باشند.

دکتر فهد کمالوندی: این مراکز اگر در زمینه کمک به نیازمندان و فقرا و در زمینه محرومیت زدایی مشارکت داشته باشند می توانند سهم بزرگی در توسعه این منطقه داشته باشند.

کمیته امداد چوار همراه بسیار خوبی برای دستگاههای اجرایی در خدمت رسانی به مردم بوده و از بهترین و تأثیرگذارترین دستگاهها در ارائه خدمت به مردم است و عملکرد خوب این نهاد در شهرستان چوار رضایتمندی خوب مردم را به دنبال داشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.