سکوت هنرمندان مقابل جنایت‌ اسرائیل از نگاه مخاطب پنهان نمی‌ماند

 اولین رسالت هنرمند این است که باید اهل درد باشد، ببیند و بگوید. هر چند هنرمندانی هستند که واقعا واکنش نشان می‌دهند اما خیلی از هنرمندان نام‌آشنا که از آنها توقع داریم اظهار نظر کنند، سکوت کرده‌اند و این از دید مخاطب پنهان نخواهد ماند.   بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: […]

 اولین رسالت هنرمند این است که باید اهل درد باشد، ببیند و بگوید. هر چند هنرمندانی هستند که واقعا واکنش نشان می‌دهند اما خیلی از هنرمندان نام‌آشنا که از آنها توقع داریم اظهار نظر کنند، سکوت کرده‌اند و این از دید مخاطب پنهان نخواهد ماند.

 

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهار داشت: در این باره که آیا زمان آن نرسیده که هنرمندان ما به صورت جدی‌تر در حوزه مقاومت اسلامی کار تولید کنند، اظهار داشت: نه تنها زمانش رسیده بلکه زمانش هم دارد می‌گذرد. چه زمانی دوستان ما می‌خواهند بیدار شوند و به این مساله در کنار سایر مردم و هنرمندان بزرگ دنیا توجه کنند.

 

همراه گفت: شاهدیم که خیلی از هنرمندان صاحب‌نام دنیا اکنون نسبت به مساله غزه واکنش نشان می‌دهند. بخشی از هنرمندان ما کجا هستند؟ چگونه در شرایط مختلف اعلام نظر می‌کنند و شاهدیم وقتی به حیوان آزاری می‌شود همگی در صفحات شبکه‌های اجتماعی نظر می‌دهند اما در مقابل چنین اتفاقی سکوت می‌کنند.

 

وی افزود: این ها از چه چیزی می‌ترسند؟ از این‌ می‌ترسند که نتوانند به دیگر کشورها بروند و به آنها امکانات و ویزا ندهند و یا اینکه دو تابعیتی خود را از دست بدهند؟

 

بازیگر اخراجی‌ها در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است در اثری در خصوص جنایت‌های رژیم صهیونیستی ایفای نقش کند، گفت: هر زمانی که دوستان پیشنهاد دهند. حال این‌که‌ صرفا اخراجی‌ها یا هر کاری بخواهد در این حوزه انجام شود به شرط اثرگذاری و شرایطی که در کار وجود داشته باشد و بتواند کار خوبی را ارائه کند، با تمام وجود در خدمت عزیزان و دوستانی که به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان هستند حضور خواهم داشت و در کنارشان سعی می‌کنم قدم کوچکی بردارم./ایرنا