۳۲ مورد حوادث و اتفاقات در بخش فاضلاب ایلام رفع شد

ایلام – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: ۳۲ مورد حادثه و اتفاق شبکه جمع‌آوری فاضلاب به همت اکیپ حوادث و اتفاقات آبفای این استان در سطح شهر ایلام در پی بارندگی‌های اخیر رفع شد.

محمد محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: گرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب یکی از مشکلات اصلی در زمان بارندگی است، در واقع شبکه جمع آوری فاضلاب شهری صرفا برای جمع آوری فاضلاب خانگی طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: عدم گنجایش مناسب جداول برای هدایت آب های سطحی و اتصال غیر مجاز جداول به شبکه های جمع آوری فاضلاب باعث آبگرفتگی معابر و ورود روانابهای سطحی حاوی مواد جامد به داخل شبکه جمع آوری فاضلاب می شود و با ورود به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب در برخی منازل و خیابان ها می شود که می طلبد شهرداری ایلام با بررسی و طراحی سازه های انتقال آب این مناطق که در بارندگی‌های شدید مشکلات عدیده‌ای برای همشهریان بوجود می‌آورد جلوگیری کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام افزود: در پی بارندگی های اخیر و آبگرفتگی معابر با همت و تلاش شبانه روزی اکیپ رفع اتفاقات فاضلاب آبفا شهرستان ایلام ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در سطح شهر ایلام رفع شد.

محمدی بیان کرد: اکیپ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به صورت شبانه روز آماده ارائه خدمات و رفع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن به مشترکان است، لذا در جهت تسریع در امر اطلاع رسانی مردم می‌توانند مشکلات خود را با مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ در میان بگذارند.

به گزارش ایرنا، شهر ایلام ۲۳۰ هزار مشترک آب و حدود ۹۰ هزار مشترک فاضلاب دارد./ایرنا