پاکدل: مراسم تجلیل از مدال‌آوران نشان دهنده اقتدار ایران در ورزش است

تهران- رئیس فدراسیون هندبال گفت: برگزاری مراسم‌ تجلیل از مدال‌آوران و سربازان وطن در جبهه ورزش امروز به عنوان یکی از ابزارهای قدرت‌های جهانی برای نشان دادن اقتدار خود در ورزش تبدیل شده است. کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند انگیزه ما را در رویدادهای آتی دوچندان کند.

علیرضا پاکدل روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ما درباره مراسم تحلیل از مدال‌آوران که روز گذشته با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در کمتر از چند ماه دومین مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد. ورزش امروز به یکی از موضوعات مهم و کلیدی کشورمان تبدیل شده است. برگزاری چنین مراسم‌هایی برای ما ارزشمند است.
وی افزود: رشته هندبال ساحلی ما در این مراسم حضور داشت و قدردان کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان هستیم که انصافا در این مدت توجه ویژه‌ای به فدراسیون، ورزشکاران و خصوصا مدال‌آوران ورزش کشور دارد. شاید اگر همت وی در پیگیری ورزش کشور نبود، این مراسم برگزار نمی‌شد و هاشمی در تامین منابع مالی دستورات لازم را از رئیس جمهور گرفت.
رئیس فدراسیون هندبال عنوان کرد: وقتی این مراسم‌ها برگزار می‌شود جدای از بعد مالی که پاداشی به مدال‌آوران تعلق می‌گیرد، افتخارات و مشکلات ورزشکاران به گوش رئیس جمهور می‌رسد و این مشکلات پیگیری می‌شود. حتی اگر ۵۰ درصد هم رفع شود، گره مشکلات ورزش و ورزشکاران باز خواهد شد.
وی گفت: مراسم تجلیل از مدال‌آوران خوب بود و امیدوارم این مراسم‌ها تداوم داشته باشد. برگزاری چنین مراسم‌هایی و قدردانی و تجلیل از سربازان وطن در جبهه ورزش امروز به عنوان ابزار قدرت‌های جهانی برای نشان دادن اقتدار خود در ورزش تبدیل شده است. کشور ما هم از این قاعده مستثنی نیست و می‌تواند انگیزه ما را در رویدادهای آتی دوچندان کند. وقتی می‌بینید که مسئولان بلندمرتبه کشور یک ورزشکار را می‌بیند و قدردان آن ورزشکار است، ورزشکاران پیش از آنچه که تلاش می‌کردند، تمام همت خود را خواهند گذاشت تا پرچم کشور را به اهتزاز درآورند./ایرنا