مشکل کمبود آب آشامیدنی ۲۰ خانوار روستای ریکا مهران برطرف شد

ایلام -مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از اجرای ۵۰۰ متر لوله گذاری شبکه آب در روستای “ریکا” از توابع بخش صالح آباد شهرستان مرزی مهران خبر داد و گفت: با این اقدام مشکل کم آبی ۲۰ خانوار مرتفع شد.

“محمد محمدی” روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این شرکت با هدف پایداری و ساماندهی توزیع آب شرب در شبکه آبرسانی و افزایش کمی و کیفی فشار آب، اقدام به لوله گذاری و توسعه شبکه به طول ۵۰۰ متر با لوله پلی اتیلن به قطر ۱۱۰ میلی‌متر در روستای “ریکا” به صورت امانی، توسط پرسنل اداره آبفای بخش صالح آباد کرد.

وی با بیان اینکه این عملیات موجب افزایش رضایتمندی مردم و ارتقاء سطح خدمات رسانی خواهد شد، تاکید کرد: با این اقدام مشکل کم آبی ۲۰ خانوار مرتفع، تعداد ۱۰ انشعاب استانداردسازی و امکان واگذاری ۷۰ مورد انشعاب جدید فراهم شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام بیان کرد: روستای ریکا نیاز به سه هزار و ۶۰۰ متر توسعه شبکه دارد که با همت پرسنل زحمتکش آبفای صالح آباد، یک هزار و ۱۵۰ متر از آن اجرا شده است.

محمدی با بیان اینکه روستای ریکا ۲۲۸ مشترک آب دارد، یادآور شد: در صورت تامین اعتبار مناسب ۲ هزار و ۴۵۰ متر توسعه شبکه باقی مانده اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روستای ریکا در شهرستان مهران و بخش صالح آباد و دهستان هجداندشت استان ایلام واقع است./ایرنا