کپی‌برداری هافبک پرسپولیس از تونی کروس

تهران- هافبک ۲۶ ساله پرسپولیس در هفته‌های اخیر، تبدیل به تعویض طلایی تیمش شده است.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در حالی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میهمان نساجی بود که در پایان با نتیجه ۲ بر یک موفق شد، ببرهای مازندران را شکست دهد.

سرخ‌پوشان خیلی زود و در دقیقه ۶ بازی روی شوت تماشایی اوستون اورنوف به گل رسیدند. با شروع نیمه دوم، سروش رفیعی اخراج شد تا پرسپولیس تقریبا یک نیمه را ۱۰ نفره بازی کنند. بلافاصله بعد از اخراج این بازیکن، امیرمحمد هوشمند مدافع پیش تاخته نساجی، با شوتی سرکش بازی را به تساوی کشاند.

با توجه به ۱۰ نفره شدن پرسپولیس و خوردن گل مساوی به نظر می‌رسید کار قرمزها در قائمشهر گره بخورد و این تیم ۳ امتیاز ارزشمند این دیدار را از دست بدهد. در ادامه، سینا اسدبیگی در دقیقه ۶۴ بازی به جای مهدی ترابی وارد میدان شد تا شرایط تغییر کند؛ تعویضی که در ابتدا با واکنش منفی قرمزها همراه بود اما در ادامه شرایط به گونه دیگری رقم خورد.
اسدبیگی تنها ۵ دقیقه زمان داشت تا نشان دهد تعویض طلایی پرسپولیس است. هافبک ۲۶ ساله سرخ‌پوشان بعد از توپ ربایی در زمین خودی به خوبی ستاره ازبکستانی این تیم را دید و با یک پاس عمقی زیبا و تقریبا ۶۰ متری اورنوف را صاحب توپ کرد و این بازیکن با فرار زیبای خود با سنگربان نساجی تک به تک شد و با یک بغل پا، گل پیروزی بخش سرخ‌پوشان را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

بعد از پاس تماشایی اسدبیگی بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال پاس وی را با پاس تماشایی تونی کروس ستاره رئال مادرید در دیدار این تیم در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ مقایسه کردند. این هافبک با درخشش در این بازی ثابت کرد تا اوسمار باید نگاه ویژه‌تری به این بازیکن داشته باشد. اسدبیگی پیش از این بازی در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در دیدار جام حذفی به جای ترابی به میدان آمد و موفق به زدن یک گل و ثبت یک پاس گل شد./ایرنا