سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

شرکت در انتخابات مشروعیت نظام را بالا می‌برد/ چهار نفر برای ریاست مجلس با هم رقابت خواهند کرد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت : بالا بودن مشارکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس به نفع مردم است و مشروعیت نظام را بالا می‌برد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت : بالا بودن مشارکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس به نفع مردم است و مشروعیت نظام را بالا می‌برد.
سید کمال الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: بالا بودن مشارکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس به نفع مردم است و مشروعیت نظام را بالا می‌برد.

وی افزود: مشارکت بالای مردم سبب خواهد تا کیفیت مجلس دوازدهم بالا برود و افراد اصلح تری اداره امور قوه مقننه را به دست بگیرند و بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.

سجادی با اشاره به اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: نمایندگان باید فساد ستیزی و حل مسائل معیشتی را در اولویت کار خود قرار دهند و به درستی بر دستگاه‌های اجرایی و مدیریت کلان کشور نظارت کنند تا زمینه بروز هرگونه فساد از بین برود.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره ترکیب احتمالی هیات رئیسه مجلس آتی گفت: چهره‌هایی که از مدیریت و جامعیت بیشتری برخوردار باشند و دارای تجربه مفید اجرایی باشند شانس بیشتری برای ریاست مجلس خواهند داشت.

سجادی گفت: معتقدم که رقابت برای تصاحب کرسی ریاست مجلس بین چهار نفر است و معتقدم فراکسیون نیرو‌های انقلاب تاثیر بسزایی بر انتخاب ریاست مجلس خواهد داشت.