پل سپاه برای سیلزدگان گروس صحنه به بهره‌برداری رسید

سردار محمدنظر عظیمی، فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران در آیین افتتاح این پل گفت: بعد از حادثه سیل به دستور رهبر معظم انقلاب، سپاه فعالیت‌های خود را برای کمک به سیلزدگان شروع کرد که یکی از این اقدام ها در استان کرمانشاه ایجاد پل بر روی رودخانه گاماسیاب بود. وی اظهار داشت: با تخریب […]

سردار محمدنظر عظیمی، فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران در آیین افتتاح این پل گفت: بعد از حادثه سیل به دستور رهبر معظم انقلاب، سپاه فعالیت‌های خود را برای کمک به سیلزدگان شروع کرد که یکی از این اقدام ها در استان کرمانشاه ایجاد پل بر روی رودخانه گاماسیاب بود.
وی اظهار داشت: با تخریب این پل راه ارتباطی چندین روستای مجاور رودخانه گاماسیاب قطع شده بود، گروه مهندسی سپاه با تشخیص اولویت نیاز مردم این منطقه وارد میدان شد و پل سوم شعبان را در سه روز به بهره‌برداری رساند.
سردار عظیمی از همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، مردم و قشرهای گمنام از جمله رانندگان ماشین آلات سنگین و گروه های مهندسی در طول بحران سیل در استان تقدیر کرد و گفت: ما قدردان اقدام های خوب و میدانی استاندار کرمانشاه در طول سیل اخیر هستیم.
روستای علی‌آباد گروس حدود ۱۵۰ نفر جمعیت دارد و در بخش مرکزی شهرستان صحنه واقع شده است.
نورالدین فرزادی، فرماندار صحنه به ایرنا گفت: بارش ۱۲۵ میلیمتری باران در صحنه طی ۴۸ ساعت، سبب سیل و تخریب ۱۰ پل ارتباطی اصلی در این شهرستان شد.
به گفته وی، در یک برآورد تخمینی، سیل و بارندگی بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان خسارت به این شهرستان وارد کرد.
پل علی آباد گروس که ۲۵ روستای شهرستان صحنه را به هم ارتباط می داد بر اثر سیلاب هفته گذشته تخریب شد.
صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است./ایرنا