شانس قهرمانی تراکتورسازی کمرنگ شد

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان پیکان تهران بود. تبریزی ها پس از توقف پرسپولیس در اصفهان، بدنبال این بودند که فاصله خود با صدر جدول را کمتر کنند اما این اتفاق رخ نداد و آنها در ورزشگاه یادگار امام (ره) با یک گل مغلوب پیکان شدند. این […]

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر میزبان پیکان تهران بود. تبریزی ها پس از توقف پرسپولیس در اصفهان، بدنبال این بودند که فاصله خود با صدر جدول را کمتر کنند اما این اتفاق رخ نداد و آنها در ورزشگاه یادگار امام (ره) با یک گل مغلوب پیکان شدند.
این دیدار با حملات همه جانبه تیم میزبان شروع شد و از ابتدا شاگردان حسین فرکی دفاع منطقی را در دستور کار قرار داده و چشم به ضد حملات دوخته بودند. نیمه نخست با وجود تلاش بازیکنان هر دو تیم با تساوی بدون گل به اتمام رسید.
در ابتدای نیمه دوم، شورت از راه دور سعید واسعی بازیکن پیکان بعد از برخورد به زمین با دفع ناقص محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتورسازی مواجه شد و در برگشت عیسی آلکثیر مهاجم پیکان با تیزچنگی و فرار از چنگ مدافعان میزبان، تنها گل این دیدار را وارد دروازه تراکتورسازی کرد.
پس از دریافت این گل شاگردان جرج لیکنز حملات پر دامنه ای را بر روی دروازه پیکان تدارک دیدند اما هیچ کدام از آنها اثری نداشت تا تراکتورسازی برای دومین هفته متوالی شکست بخورد.
تراکتورسازی که تا قبل از این دیدار ۴۹ امتیازی بود و این فرصت را داشت تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار خانگی، با ۵۲ امتیاز بالاتر از استقلال و سپاهان در جایگاه دوم جدول و در فاصله ۳ امتیازی پرسپولیس صدرنشین قرار بگیرد، با این شکست در همان جایگاه چهارم باقی ماند. اما شاگردان حسین فرکی با کسب ۳ امتیاز شیرین این دیدار خارج از خانه ۲۸ امتیازی شده و در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفتند./ایرنا

**ترکیب تراکتورسازی
محمدرضا اخباری، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی، مهدی مهدی‌پور، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، ساسان انصاری و آنتونی استوکس
سرمربی: جرج لیکنز بلژیکی

**ترکیب پیکان
وحید شیخ‌ویسی، حجت حق‌وردی، سید مهران موسوی، علی حمودی، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، سعید واسعی، امیرحسین کریمی، مهدی مومنی، فراز امامعلی و عیسی آل‌کثیر.
سرمربی:حسین فرکی