مسیر دره شهر به پلدختر آزادراه می شود

شادمهر کاظم زاده در جمع مردم دره شهر اظهار داشت: نزدیک به پنج دهه است مسیر دره شهر به پلدختر در حد مشخصات یک راه روستایی باقی مانده است، پارسال برای احداث باند دوم این مسیر و تبدیل به آزادراه ردیف ملی در بودجه سالیانه گرفته شده و امسال با ۲۵۵ میلیارد ریال بخش مهمی […]

شادمهر کاظم زاده در جمع مردم دره شهر اظهار داشت: نزدیک به پنج دهه است مسیر دره شهر به پلدختر در حد مشخصات یک راه روستایی باقی مانده است، پارسال برای احداث باند دوم این مسیر و تبدیل به آزادراه ردیف ملی در بودجه سالیانه گرفته شده و امسال با ۲۵۵ میلیارد ریال بخش مهمی از آن اجرایی می شود.
وی تصریح کرد: برای باند دوم جاده دره شهر به سمت ایلام ، واریانت وحدت آباد و احداث باند کندرو در روستاهای عباس آباد، قلعه تسمه و وحدت آباد ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.
کاظم زاده عنوان کرد: طی ۲ سال اخیر بخش مهمی از راههای روستایی آسفالت شده و با قراردادهای منعقد شده توسط ادارات کل راهداری و راه و شهرسازی تا پایان سال عمرانی تقریبا همه راههای روستایی روکش آسفالت می شوند.
نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امسال برای عمران بهسازی روستاها در این شهرستان ۱۲۰ هزار مترمربع آسفالت در مناطقی همچون اسلام آباد، دلفان آباد ، چمژآب، کله جو ، شیخ مکان ، ارمو ، وزیر آباد، عباس آباد ، قلعه تسمه ، وحدت آباد و … انجام شده و یا در دست پیگیری است.
وی افزود: در سایر حوزه ها همچون بهداشت، کشاورزی، ورزش، مددجویان و … کمک های خوبی اخذ شده که در فرصت های پیش رو به صورت مستند ارائه می شوند.
کاظم زاده یادآور شد: برای اشتغال که مهمترین مشکل مردم شهرستان های حوزه انتخابیه است اصلی ترین برنامه فعال کردن پروژه هایی هست که برخی از آنها سالیان زیادی از کلنگ زنی آنها می گذشت و رها شده بودند از جمله آنها سد سیکان، پروژه پمپاژ چمژاب – ارمو، پروژه پهله پرچینه، پروژه ان جی ال، پروژه پتروشیمی دهلران و … چون این پروژه ها نقش با اهمیتی در اشتغال مردم دارند ،آنها را با اولویت فعال کردیم./ایرنا