بسته های حمایتی بازنشستگان و مستمری بگیران بصورت نقدی واریز می شود

شکراله شیرخانی روز سه شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: همه کسانی که دریافت ماهیانه آنها کمتر از ۳۰ میلیون ریال است مشمول این طرح هستند و مبلغ واریزی برای هر خانواده مشمول این طرح ۲ میلیون ریال است. وی افزود: افراد واجد شرایطی که این مبلغ به حساب آنها واریز […]

شکراله شیرخانی روز سه شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: همه کسانی که دریافت ماهیانه آنها کمتر از ۳۰ میلیون ریال است مشمول این طرح هستند و مبلغ واریزی برای هر خانواده مشمول این طرح ۲ میلیون ریال است.
وی افزود: افراد واجد شرایطی که این مبلغ به حساب آنها واریز نشد، می‌توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس گرفته و موضوع را پیگیری کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام یادآور شد: کارگران، جزء گروه‌های بعدی هستند که به محض تأمین مالی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، واریز برای این افراد نیز آغاز می‌شود.
شیرخانی در خصوص چگونگی بهره مندی کارگران فصلی و خویش‌فرما از این بسته‌ها گفت:‌ همه افراد تحت پوشش بیمه اعم از بیمه اجباری، توافقی، مشاغل آزاد و اختیاری مشمول این طرح هستند و اطلاعات همه افرادی که دریافتی‌شان کمتر از ۳۰ میلیون ریال است در اختیار ما قرار دارد.
به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، بسته‌های حمایتی در فاز نخست به مستمری بگیران دائمی و پشت نوبتی های مستمری بگیر کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی اختصاص پیدا کرد./ایرنا