طلب ۲۰ میلیارد تومانی مخابرات ایلام از ادارات/ هزینه‌های نگهداری خطوط ثابت چند برابر درآمد است

  به گزارش روابط عمومی ،حشمت‌اله اسدی» در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، با اشاره به اینکه هر ساله در صنعت آب، برق و گاز شاهد افزایش تعرفه هستیم، اظهار کرد: تعرفه‌های امروز جواب هزینه‌های نگهداری را نمی‌دهد. وی با تاکید بر اینکه در ۱۲ سال گذشته تعرفه مخابرات تغییر نکرده و همین امر، باعث کاهش […]

 

به گزارش روابط عمومی ،حشمت‌اله اسدی» در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، با اشاره به اینکه هر ساله در صنعت آب، برق و گاز شاهد افزایش تعرفه هستیم، اظهار کرد: تعرفه‌های امروز جواب هزینه‌های نگهداری را نمی‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه در ۱۲ سال گذشته تعرفه مخابرات تغییر نکرده و همین امر، باعث کاهش درآمدها شده است، افزود: حاصل چنین تعرفه‌هایی، درآمد ثابت و رشد فزاینده هزینه‌ها است. به عنوان نمونه قیمت تمام شده یک خط ثابت ۵ میلیون تومان است در حالی که پرداخت هزینه مشتری به ما ۲۰۰ هزار تومان است. حال اینکه میانگین درآمد یک خط ثابت شهری در بهترین حالت ماهی ۶ هزار تومان و روستایی کمتر از ۴ هزار تومان است، در صورتی که نگهداری هر خط تلفن در ماه برای شرکت ۲۰ هزار تومان هزینه دارد.

اسدی در خصوص پرداخت مطالبات شرکت گفت: دریافت وجه نقد در مخابرات کم است و بالاترین میزان عدم وصول در کشور مربوط به مخابرات است. پس وقتی درآمد نباشد نمی‌توان سرمایه‌گذاری کرد.

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***