نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش روابط عمومی ،حشمتاله اسدی» در گفتوگو با خبرگزاری ایسنا، با اشاره به اینکه هر ساله در صنعت آب، برق و گاز شاهد افزایش تعرفه هستیم، اظهار کرد: تعرفههای امروز جواب هزینههای نگهداری را نمیدهد. وی با تاکید بر اینکه در ۱۲ سال گذشته تعرفه مخابرات تغییر نکرده و همین امر، باعث کاهش […]
به گزارش روابط عمومی ،حشمتاله اسدی» در گفتوگو با خبرگزاری ایسنا، با اشاره به اینکه هر ساله در صنعت آب، برق و گاز شاهد افزایش تعرفه هستیم، اظهار کرد: تعرفههای امروز جواب هزینههای نگهداری را نمیدهد.
وی با تاکید بر اینکه در ۱۲ سال گذشته تعرفه مخابرات تغییر نکرده و همین امر، باعث کاهش درآمدها شده است، افزود: حاصل چنین تعرفههایی، درآمد ثابت و رشد فزاینده هزینهها است. به عنوان نمونه قیمت تمام شده یک خط ثابت ۵ میلیون تومان است در حالی که پرداخت هزینه مشتری به ما ۲۰۰ هزار تومان است. حال اینکه میانگین درآمد یک خط ثابت شهری در بهترین حالت ماهی ۶ هزار تومان و روستایی کمتر از ۴ هزار تومان است، در صورتی که نگهداری هر خط تلفن در ماه برای شرکت ۲۰ هزار تومان هزینه دارد.
اسدی در خصوص پرداخت مطالبات شرکت گفت: دریافت وجه نقد در مخابرات کم است و بالاترین میزان عدم وصول در کشور مربوط به مخابرات است. پس وقتی درآمد نباشد نمیتوان سرمایهگذاری کرد.
***
#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی
#من_ماسک_می_زنم
#نه_به_مراسمات_پرازدحام
#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم
*** #ما_کرونا_را_شکست_میدهیم
این مطلب بدون برچسب می باشد.