مدیریت جهادی سردار سلیمانی یک الگوی ماندگار است

  حجت الاسلام محمد محمدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: مکتب شهید سردار سلیمانی مکتبی حسینی است و وی با تاسی از مقتدای خویش، مدافع مظلومان و یاریگر مردم بی پناه بود. وی تاکید کرد: شهید سلیمانی با تاسی از مولا و مقتدای خویش امام حسین(ع) راه درست رستگاری […]

 

حجت الاسلام محمد محمدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: مکتب شهید سردار سلیمانی مکتبی حسینی است و وی با تاسی از مقتدای خویش، مدافع مظلومان و یاریگر مردم بی پناه بود.

وی تاکید کرد: شهید سلیمانی با تاسی از مولا و مقتدای خویش امام حسین(ع) راه درست رستگاری را در پیش گرفت و با دفاع از مظلومان و بی پناهان درس آزادگی به همه جهانیان داد.

مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت گفت: ساده زیستی، مردانگی، شجاعت، همدردی با دردمندان، روحیه جهادی، پیرو ولایت بودن و بی ادعا بودن از ویژگی های بارز و ارزشمند شهید سلیمانی است که امروز نیاز است این فضایل اخلاقی نیکو در جامعه بیبشتر ترویج شود.

حجت الاسلام محمدیان اظهار داشت: اکنون دولت در این شرایط اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم به مدیرانی با روحیه جهادی و ولایی نیاز دارد که با تلاش شبانه روزی در راستای آرامش و آسایش مردم کوشش کنند.

وی افزود: نام شهید سلیمانی نامی ماندگار و آشنا در همه جهان است و همه مردم آزاده به این سردار بزرگ ادای احترام می کنند.

وی از رسانه ها، هنرمندان و نویسندگان خواست: با بررسی بیشتر زوایای زندگی این شهید بزرگوار ویژگی های برجسته شخصیتی و اقدامات ارزشمند وی در حفظ کیان انقلاب را به تصویر بکشند و برای مردم بازگو کنند.

حجت الاسلام محمدیان گفت: نسل جوان کشور نیاز دارد الگوها و قهرمان های عصر خویش را بشناسد و به هویت و باور ملی کشورش بیشتر افتخار کند.

مشاور استاندار ایلام در امور روحانیت گفت: شهید سردار سلیمانی در همه حوادث و اتفاقات در کنار مردم بود و تصاویر کمک وی در زلزله و سیل و سایر موارد خود گواه این ادعا است، شهید سلیمانی خود را از جنس مردم می دانست و همواره در هر شرایطی در کنار آنها بود.

حجت الاسلام محمدیان افزود: بدون شک آن وداع باشکوه مردم و حضور پرشور در مراسم تدفین آن شهید بزرگوار نشانه عشق و علاقه ملت به سردار سلیمانی است که امروز یاد و خاطره ایشان را زنده نگه می دارند و به وجودش مباهات می کنند.

به گزارش ایرنا، شهید سردار سلیمانی ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ هنگام ماموریت به کشور عراق به همراه ابومهدی المهندس به شهادت رسید./ایرنا