اسکان مسافران نوروزی در مدارس ایلام از مرز ۲۱هزار نفر گذشت

اسکان مسافران نوروزی در مدارس این استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون از مرز ۲۱هزار (نفر روز) گذشت. علی درویشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این افراد به تعداد ۲۱هزار و ۲۰۰نفر در ۱۳۰ مدرسه مناطق مختلف این استان از ۲۸ اسفندماه پارسال تا روز گذشته اسکان یافته اند. […]

اسکان مسافران نوروزی در مدارس این استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون از مرز ۲۱هزار (نفر روز) گذشت.

علی درویشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: این افراد به تعداد ۲۱هزار و ۲۰۰نفر در ۱۳۰ مدرسه مناطق مختلف این استان از ۲۸ اسفندماه پارسال تا روز گذشته اسکان یافته اند.

وی افزود: اسکان مسافران نوروزی در این فضاها در قالب ۷۶۲ کلاس درس تا ۱۳ فروردین ماه در ۱۴ منطقه آموزشی استان انجام می شود.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش ایلام، این مدارس به امکانات اولیه تجهیز و بر اساس تعرفه تعیین شده اسکان میهمانان نوروزی به‌صورت شبانه‌روزی انجام می شود.

وی تصریح کرد: ستاد اسکان میهمانان نوروزی در حال خدمت رسانی بوده و به ترتیب شهرستان‌های دره شهر، بدره و ایلام تاکنون بیشترین اسکان میهمانان نوروزی مدارس را داشته اند.

به گزارش ایرنا، استان ایلام با جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان در تعطیلات نوروز پذیرای هزاران میهمان از مناطق مختلف کشور است./ایرنا