پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آب شرب روستای “دره دول” دره‌شهر هزینه شد

ایلام – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: پنج میلیارد و ۵۰۰ ریال برای بهره‌مندی اهالی روستای «دره دول» بخش ماژین از توابع شهرستان دره شهر از آب شرب سالم و بهداشتی هزینه شد.

“محمد محمدی” روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در اقدامی جهادی و در راستای تداوم ارائه خدمات به مناطق محروم و دور افتاده، با اجرای خط انتقال جدید و اصلاح شبکه داخلی روستای “دره دول” بخش ماژین شهرستان دره شهر از نعمت آب شرب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.
وی افزود: برای آبرسانی به این روستا خط انتقالی به طول سه هزار و ۵۰۰ متر، لوله سایز ۶۳ اجرا و همچنین شبکه داخلی روستا به طول ۵۰۰ با اعتباری بیش از بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: همچنین یک باب مخزن ۵۰ مترمکعبی توسط بسیج سازندگی و با همکاری فرمانداری شهرستان دره شهر با هزینه بالغ یک میلیارد و۷۰۰ میلیون ریال احداث شد.
محمدی خاطرنشان کرد: با بیان اینکه این پروژه در یک مسیر بسیار سخت و صعب العبور با کمک بخشداری، دهیاری و نیروهای مردمی اجرا شد.
به گزارش ایرنا، بخش ماژین دره شهر در جنوب شرقی استان ایلام و در ۳۰ کیلومتری جاده پلدختر – اندیمشک از توابع استان لرستان واقع شده که در اثر بارش‌های چند روز اخیر، شبکه آب این روستا دچار آسیب شده بود./ایرنا