از شکست متنفرم

«مارک ویلموتس» در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه مقابل کره جنوبی، اظهار داشت: در دیدار مقابل سوریه نتیجه خوبی به دست آوردیم و امیدواریم برابر کره جنوبی هم نتیجه مناسبی کسب کنیم. وی افزود: هرچند دیدار با کره جنوبی، دوستانه است اما تیم ایران در همه مسابقات به دنبال پیروزی است. این یک تقابل […]

«مارک ویلموتس» در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه مقابل کره جنوبی، اظهار داشت: در دیدار مقابل سوریه نتیجه خوبی به دست آوردیم و امیدواریم برابر کره جنوبی هم نتیجه مناسبی کسب کنیم.

وی افزود: هرچند دیدار با کره جنوبی، دوستانه است اما تیم ایران در همه مسابقات به دنبال پیروزی است. این یک تقابل سنتی است و اطمینان دارم فردا تماشاگران زیادی به ورزشگاه می آیند.

ویلموتس خاطرنشان کرد: هدف قطعی ما به طور حتم حرکت و تلاش برای پیشرفت است. تصمیم داریم روند بهبود عملکرد تیم ملی را با سرعت زیاد طی کنیم و بازیکنان در بازی نخست به من اعتماد دادند که می‌توانیم به خوبی پیشرفت کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: در ایران بازیکنان جوان خوبی حضور دارند و به طور حتم آنان می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. البته در کنار این حضور، نیروهای با تجربه هم اهمیت زیادی دارند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در حالی برای سی و یکمین بار به مصاف هم می‌روند که «مارک ویلموتس» سرمربی بلژیکی تیم ملی برای دومین باربر روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند.

این دیدار فردا سه شنبه و از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه جام جهانی سئول کره جنوبی برگزار می‌شود.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی تاکنون ۳۰ مرتبه در دیدارهای رسمی و دوستانه به مصاف هم رفتند که نتیجه آن ۱۳ پیروزی برای ایران و ۹ برد برای تیم کره جنوبی است. دو تیم در ۸ دیدار نیز به تساوی رسیدند./ایرنا