مشکل اینترنت روستاهای ۲۰ خانوار چوار بزودی رفع می شود

  علی بیرامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: اکنون روستاهای حاج بختیار، بهارستان، شهید رجایی، گلزار، گله جار، چمن، صیدمحمد، پاچم و گنجوان به شبکه ۳G/۴G  اتصال پیدا کرده اند. وی افزود: ایجاد یک سایت ۲G در چغاکبود و بان امرود با وجود منع قانونی برای ما بدلیل زیر […]

 

علی بیرامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: اکنون روستاهای حاج بختیار، بهارستان، شهید رجایی، گلزار، گله جار، چمن، صیدمحمد، پاچم و گنجوان به شبکه ۳G/۴G  اتصال پیدا کرده اند.

وی افزود: ایجاد یک سایت ۲G در چغاکبود و بان امرود با وجود منع قانونی برای ما بدلیل زیر ۲۰ خانوار بودن در سرشماری اما در یکی دو روز آینده سایت بانویزه روشن و متصل خواهد شد.

مدیرکل فناوری و اطلاعات ایلام گفت: سایت ریزه ونو و سرچم لو و دهارون، فونداسیون شروع شده و روستای قبله با حمایت فرماندار چوار از محل اعتبارات مرزی مقرر شده که توسط مخابرات بزودی اجرا می شود.

بیرامی تاکید کرد: در صورت تامین تجهیزات اینترنت روستاهای بانسرو، گره چگا و پاقلعه و احداث یک سایت برای پلک لک و پلک گردل و یک سایت چگا و چنان ابلاغ شده و بزودی فعالیت اتصال آنها شروع می شود.

وی افزود: سال های قبل منطقه ابزا و روستاهای قبل و بعد کلا به اینترنت های وب ۴G متصل شد و با حضور وزیر وقت ارتباطات در مسجد آبزا افتتاح شدند.

مدیرکل فناوری و اطلاعات استان ایلام گفت: به تازگی با توجه به پبگیری نماینده مردم ایلام یک دستگاه خودپرداز را در گنجوان راه اندازی کردیم و شهرچوار و منطقه مورت و پالایشگاه و پتروشیمی همگی به اینترنت پرسرعت همراه دسترسی دارند.

بیرامی ابراز امیدواری کرد با پیگیری نمایندگان مجلس مشکل اینترنت خانوارهای  زیر۲۰ خانوار همچون برجعلی، طاق تاوی، بان زیارت و چند روستای دیگر برطرف شود.

بیرامی اضافه کرد: یک سایت micro موقت تا اجرای سایت جدید پلک لک در پلک گردل و بر روی دکل صداوسیما نصب شده که بطور قطع بدلیل مانع کوه ارتباط ایده ال نیست ، ولی با راه اندازی سایت جدید مشکل این روستاها رفع می شود.

مدیرکل فناوری و اطلاعات استان ایلام گفت: اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات  جذب و اجرا شده اند.

شهرستان تازه تأسیس چوار در فاصله ۱۵ کیلومتری ایلام واقع است./ایرنا

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***