فعالیت ۳۱ آموزشگاه آزاد تخصصی هنری در ایلام

  به گزارش خبرنگار ایرنا، علی هوشمند روز دوشنبه در نشست با مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری استان ایلام اظهار کرد: استان ایلام دارای استعدادها و ظرفیت های خوبی در رشته های مختلف هنری است به طوری که ۱۳ آموزشگاه تجسمی، ۱۵ آموزشگاه موسیقی، یک آموزشگاه مد و لباس، یک آموزشگاه هنرهای سنتی و یک آموزشگاه سینمایی در استان […]

 

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی هوشمند روز دوشنبه در نشست با مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری استان ایلام اظهار کرد: استان ایلام دارای استعدادها و ظرفیت های خوبی در رشته های مختلف هنری است به طوری که ۱۳ آموزشگاه تجسمی، ۱۵ آموزشگاه موسیقی، یک آموزشگاه مد و لباس، یک آموزشگاه هنرهای سنتی و یک آموزشگاه سینمایی در استان مشغول به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه مهم و نقش آموزشگاه‌های آزاد هنری در بستر آموزش هنر در استان، مشکلات این آموزشگاه ها بررسی و احصا شده است.

هوشمند با اشاره به اینکه ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش در آموزشگاه‌های استان ضروری است، تصریح کرد: اعطای تسهیلات به آموزشگاه‌های هنری در استان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ نیز در حال پیگیری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اشاره به لزوم نظارت بر کیفیت و خروجی آموزشگاه‌ها در استان، عنوان کرد: باید در رخدادها و جشنواره های فرهنگی و هنری در استان از ظرفیت های آموزشگاه های هنری استان استفاده شود.

وی افزود: از ظرفیت ها و توانمندی های آموزشگاه های آزاد هنری برای بخش های مختلف مثل آسیب های اجتماعی و برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های هنری استفاده شود.

هوشمند گفت: انتظار می‌رود تا شهریور ماه سال جاری نسبت به برگزاری انتخابات انجمن‌ها اقدام شود و ادامه فعالیت انجمن‌ها منوط به انجام انتخابات و ثبت انجمن‌ها به عنوان مؤسسات حقوقی است./ایرنا