پرسپولیس را دست کم نمی‌گیریم

به گزارش ایرنا، «پرویز مظلومی» امروز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و با آمادگی روحی و روانی ‌خوبی به مصاف رقیب سنتی خود خواهد رفت. مهم‌ترین موضوع برای برگزاری شهرآورد آرامش روحی و روانی است و در این هفته سعی کردیم شرایط و بستری مناسب […]

به گزارش ایرنا، «پرویز مظلومی» امروز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و با آمادگی روحی و روانی ‌خوبی به مصاف رقیب سنتی خود خواهد رفت. مهم‌ترین موضوع برای برگزاری شهرآورد آرامش روحی و روانی است و در این هفته سعی کردیم شرایط و بستری مناسب را برای بازیکنان فراهم کنیم.
سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیس رقیب قابل احترامی برای استقلال است، آنها تیم قدرتمندی هستند و انگیزه‌های زیادی برای رویارویی برابر استقلال دارند. در مقابل پرسپولیس تنها به سه امتیاز فکر می کنیم و برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.
وی تاکید کرد: اگرچه پرسپولیس پس از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا به سه تساوی پی در پی رسیده است اما این تیم را دست کم نخواهیم گرفت و با تمام وجود پا به زمین می‌گذاریم.
سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: در تمرینات اخیر بر روی نقاط ضعف و قدرت حریف خود کار کرده‌ایم و امیدواریم از اشتباهات پرسپولیس نهایت استفاده را ببریم.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دیداری معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه هفته جاری از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی تهران بدون حضور تماشاگران و با قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف هم خواهند رفت.