۳۰۰ اکیپ امداد خودرو در محورهای مواصلاتی ایلام مستقر شدند

یاراله نصیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: سه پایگاه ثابت، یک تعمیرگاه صحرایی به مساحت ۵۰۰ متر، ۳۰۰ اکیپ و ۵ نمایندگی ایران خودرو در سطح استان ایلام از روز ۳۰ مهرماه تا ۱۲ آبانماه مستقر شد و خدمات امدادی به خودروهای زائرین ارایه می دهند. وی افزود: اکیپ […]

یاراله نصیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: سه پایگاه ثابت، یک تعمیرگاه صحرایی به مساحت ۵۰۰ متر، ۳۰۰ اکیپ و ۵ نمایندگی ایران خودرو در سطح استان ایلام از روز ۳۰ مهرماه تا ۱۲ آبانماه مستقر شد و خدمات امدادی به خودروهای زائرین ارایه می دهند.
وی افزود: اکیپ های امداد ایران خودرو در محورهای اصلی استان منتهی به مرز بین اللملی مهران حضور دارند و در کمترین زمان به رانندگانی که در این مسیر ها تردد دارند، خدمات مورد نیاز را ارایه می دهند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: خدمات این گروه ها به صورت شبانه روزی است و خودروهایی که نیازمند تعمیر دارند، در شهر مهران تا محل تعمیرگاه ها و پایگاه های امداد ایران خودرو به صورت مجانی می باشد.
مرز بین المللی مهران به دلیل برخورداری از مزیت و کوتاهی مسافت تا اماکن زیارتی عراق یکی از پرتردد ترین مرزهای خروجی به کشور عراق است، تا کنون بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از مرز مهران وارد کشور عراق شده اند./ایرنا