رئیس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی استان ایلام برنامه های در دست اقدام این گفتمان را تشریح کرد

  وی افزود: دبیرخانه ای برای تحقق و رصد موارد ارجاعی در نظر گرفته شده تا کم کاری مدیران یا موانع خاص عدم اجرای کامل برنامه ها با دلایل مربوطه به مرکز ارسال گردد.   ایشان خاطر نشان کرد: در این مسیر همکاری و عضویت عموم دلسوزان و دغدغه مندان انقلاب اسلامی در جمعیت گفتمان […]

 

وی افزود: دبیرخانه ای برای تحقق و رصد موارد ارجاعی در نظر گرفته شده تا کم کاری مدیران یا موانع خاص عدم اجرای کامل برنامه ها با دلایل مربوطه به مرکز ارسال گردد.

 

ایشان خاطر نشان کرد: در این مسیر همکاری و عضویت عموم دلسوزان و دغدغه مندان انقلاب اسلامی در جمعیت گفتمان شهرستان ها و همچنین روستاها تاثیر گذار خواهد بود.

 

منتظری در ادامه به صدور کارت عضویت برای اعضاء و استفاده از نخبگان و متخصصین در کارگروههای تخصصی تشکیلات گفتمان اشاره و تصریح نمودند در کنار دولت انقلابی، کار جهادی و مشارکت مردمی برای رفع و کاهش موانع و مشکلات امری ضروری است و تحقق این رویکرد منوط به استفاده از مدیران جوان، انقلابی، توانمند و متخصص است.

این فعال سیاسی اضافه کرد : مردم عملکرد مدیران سابق را در دولت های گذشته دیده اند و می بایست امروزه چهره های نخبه و توانمند را شناسایی و به میدان جهاد و خدمت به مردم و نظام فرستاد و با مشاوره دادن به مدیران جوان، مسیر توسعه استان را هموار تر نمود.

 

رئیس جمعیت گفتمان انقلابی استان ایلام در خاتمه بر عضویت جوانان و متخصصان در جمعیت گفتمان تاکید نمود و اظهار امیدواری کرد که با گفتمان سازی و خروج از انفعال و با اقدام جهادی و استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان بتوانیم اهداف دولت جوان انقلابی را بر اساس انتظارات و منویات مقام معظم رهبری محقق و عملی نمائیم.