کد خبر : 32986
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 بهمن 1398 - 11:59

سجادی؛ سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری:

نمایندگان مجلس دهم به‌ویژه تهران به دوقطبی شدن جامعه کمک کردند

نمایندگان مجلس دهم به‌ویژه تهران به دوقطبی شدن جامعه کمک کردند

پایگاه خبری تحلیلی ماناسپهر (www.manasepehr.ir)    سیدکمال سجادی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: مجلس دهم در زمینه برخی قوانین توفیقاتی را به همراه داشته، اما در زمینه کارهای اساسی کشور مانند تحقیق و تفحص در همه امور اداره کشور و حق نظارتی مجلس دهم دارای کارنامه موفقی نیست. وی افزود:

پایگاه خبری تحلیلی ماناسپهر (www.manasepehr.ir)   

سیدکمال سجادی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: مجلس دهم در زمینه برخی قوانین توفیقاتی را به همراه داشته، اما در زمینه کارهای اساسی کشور مانند تحقیق و تفحص در همه امور اداره کشور و حق نظارتی مجلس دهم دارای کارنامه موفقی نیست.

وی افزود: اگر مجلس دهم در حوزه نظارت به خوبی عمل می‌کرد، هم دولت کارآمد می‌شد و هم بسیاری از پیشرفت‌های در بسیاری از حوزه‌ها رقم می‌خورد.

سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری خاطرنشان کرد: وقتی کارنامه بسیاری از نمایندگان را به‌ویژه نمایندگان تهران را بررسی می‌کنیم، از عملکرد ضعیفی برخوردارند و حتی به دوقطبی شدن جامعه کمک کردند.

سجادی با بیان اینکه ۳۰ نفر نماینده تهران حواشی بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند، یادآور شد: این نمایندگان مطالب و حواشی را ایجاد کردند که اصلاً هیچ ارتباطی به مجلس و کارویژه آن ندارد.

وی گفت: برای مردم این سؤال به وجود آمده بود که این نمایندگان وقتی با مواضع خودشان نظام را زیرسؤال می‌برند و حواشی ایجاد می‌کنند، آیا جزء وظایفشان است؟

فعال سیاسی اصولگرا رفتار خارج از عرف برخی نمایندگان مجلس دهم دستاویز مخالفان و معاندان نظام شد، تأکید کرد: این کارها جزء وظایف و صلاحیت نمایندگان مجلس نبوده و همین باعث شد تا مردم دیدگاه خوبی به مجلس دهم نداشته باشند./آنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.