رییس پلیس راه: محورهای مواصلاتی ایلام لغزنده است

  سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره هواشناسی استان ، سامانه بارشی از شب گذشته وارد استان شده و با توجه به کاهش محسوس دما ، فعالیت این سامانه به صورت برف است. وی افزود: نیاز است رانندگان نکات ایمنی را در هنگام […]

 

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره هواشناسی استان ، سامانه بارشی از شب گذشته وارد استان شده و با توجه به کاهش محسوس دما ، فعالیت این سامانه به صورت برف است.

وی افزود: نیاز است رانندگان نکات ایمنی را در هنگام استفاده از ترمز رعایت کرده و قبل از استفاده از خودرو ، سیستم های روشنایی ، برف پاک کن ، شیشه شور خودرو را بازدید و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه استان ایلام در منطقه ای کوهستانی واقع شده و بارش برف در گردنه های برف گیر استان بیشتر است.

وی تاکید کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ ، پتو و سالم بودن سیستم گرمایشی باید مد نظر رانندگان وسایل نقلیه باشد.

سرهنگ کهزادی بیان داشت: تمامی محورها و گردنه های برف گیر استان توسط تیم های گشت پلیس راه پوشش داده می شوند و این عوامل با تخلفات حادثه ساز و همچنین همراه نداشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی برخورد می کنند./ایرنا